Les falles de Torrent inicien una campanya per regalar falles en Nadal

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Les falles de Torrent inicien una campanya per regalar falles en Nadal

Una desena d’il·lustradors torrentins dissenyen Arts Prints, tasses i xapes que es vendran en els comerços d’indumentària i de regal faller de la ciutat per a dinamitzar el comerç local i promocionar les seues ofertes.

“Aquest Nadal si falles,  encertes” és l’eslògan de la campanya de comerç 100%  local que les falles de Torrent fiquen en marxa per fomentar el comerç torrentí i dinamitzar les rebaixes del sector de la indumentària i de regal faller en època de Black Friday i de les compres de Nadal.

La campanya consisteix en el disseny de 10 Prints Arts, creats per il·lustradors torrentins, on es mostren diferents vessants de la festa i racons de la ciutat que es podran adquirir en les empreses d’indumentària i de regal faller. Les creacions mostren valencianes, falleres, el moment de vestir-se per a la presentació, el barri de la Cotxera, fantasia en el Vedat o fins i tot els Sants de la Pedra, patrons de la ciutat. Estils per a tots els gustos que es podran adquirir-se amb una emmarcat, també fabricat a la ciutat. La nòmina de dissenyadors de primer nivell són: Alberto Silla, Gio, Eugenio Simó, Juanjo Gasull, Amparo Requena, Adrián Herreros, Raquel Puchades, José Luis Campillo, Ariadna González (Cap de Suro) i Ana Hernández.

La campanya, que s’articula sota el logotip Save the falles, també comptarà amb tres dissenys diferents de tasses de desdejuni, que transmeten un missatge positiu davant la pandèmia i que amb toc d’humor seran el regal perfecte per detalls de Nadal o regal d’amic invisible. Des del col·lectiu faller de Torrent consideren que és el moment de donar suport a estes empreses que s’han quedat fora del pla de xoc que van elaborar junt amb l’ajuntament i que recollia una subvenció finalista centrada en els artistes fallers, múcics, floristes, pirotècnics i impremtes del llibret.

L’objectiu és generar sinergies de col·laboració entre diferents col·lectius vinculats a les falles, de manera que les tasses i els Print Art es vendran només en les tendes adherides a la campanya. Els comerços d’Indumentària són: Sendra. Sergio Esteve Essència Valenciana. A l’Antiga. 25 Alfileres. SC Indumentària. Seda Indumentària i Dissenys Fina Puig. Per la seua banda, els comerços de regal faller adherits i fabricant de les tasses són: Aldiesport. Baladí i L’insegnier. La idea es moure al públic faller i que visite els comerços per vore en primera persona les ofertes en les respectives tendes, que en el cas de la indumentària arrien fins un 60 i 70 % de descompte.

Las fallas de Torrent inician una campaña para regalar fallas en Navidad

Una decena de ilustradores torrentinos diseñan Art Prints, tazas y chapas que se venderán en los comercios de indumentaria y de regalo fallero de la ciudad para dinamizar el comercio local y promocionar sus ofertas.

“Esta Navidad si fallas, aciertas” es el eslogan de la campaña de comercio 100% local que las fallas de Torrent ponen en marcha para fomentar el comercio torrentino y dinamizar las rebajas del sector de la indumentaria y de regalo fallero en época de Black Friday y de las compras de Navidad.

La campaña consiste en el diseño de 10 Print Arts, creados por ilustradores torrentinos, donde se muestran diferentes vertientes de la fiesta y rincones de la ciudad que se podrán adquirir en las empresas de indumentaria y de regalo fallero. Las creaciones muestran valencianas, falleras, el momento de vestirse para la presentación, el barrio de la Cochera, fantasía en el Vedat, o incluso los Sants de la Pedra, patrones de la ciudad. Estilos para todos los gustos que se podrán adquirir con una enmarcado, también fabricado en la ciudad. La nómina de diseñadores de primer nivel es: Alberto Silla, Gio, Eugenio Simó, Juanjo Gasull, Amparo Requena, Adrián Herreros, Raquel Puchades, José Luis Campillo, Ariadna González (Cap de Suro) y Ana Hernández.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

La campaña, que se articula bajo el logotipo Save the falles, también contará con tres diseños diferentes de tasas de desayuno, que transmiten un mensaje positivo ante la pandemia y que con toque de humor serán el regalo perfecto para detalles de Navidad o de regalo de amigo invisible. Desde el colectivo fallero de Torrent consideran que es el momento de apoyar a estas empresas que se han quedado fuera del plan de choque que elaboraron junto con el ayuntamiento y que recogía una subvención finalista centrada en los artistas falleros, músicos, floristas, pirotécnicos e imprentas del llibret.

El objetivo es generar sinergias de colaboración entre diferentes colectivos vinculados a las fallas, de forma que las tazas y los Print Art se venderán solo en las tiendas adheridas a la campaña. Los comercios de Indumentaria son: Sendra. Sergio Esteve Essència Valenciana. A l’Antiga. 25 Alfileres. SC Indumentaria. Seda Indumentaria y Diseños Fina Puig. Por su parte, los comercios de regalo fallero adheridos y fabricante de las tazas son: Aldiesport. Baladí y L’insegnier. La idea es mover al público fallero y que visiten los comercios para ver en primera persona las ofertas en las respectivas tiendas, que en el caso de la indumentaria llegan hasta un 60 y 70% de descuento.

siguenos en facebook

Ver más
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Salir de la versión móvil